Battle Towers Apk v2.9.9 Mod Gratis Download

Battle Towers Apk v2.9.9 Mod

Free Download Battle Towers Apk v2.9.9 Mod (Free Shopping) - Selamat siang sahabat blogger, bagaimana kabar sahabat semua sehat bukan, semoga kalian diberi kesehatan dan juga kelancara dalam bekerja dan diberi rejeki yang lancar oleh Allah swt. Pada kesempatan kali ini saya akan membagikan sebuah Game android game yang hampir mirip dengan permainan Dota , jadi kalian yang suka bermain dota silahkan dicoba juga bermain game ini, game ini bernama Battle Towers Apk v2.9.9 Mod, jadi kalian silahkan dicoba memainkan game ini ya cara mainnya juga tidak sulit dan game ini mengasah kemampuan anda untuk kreatif .

Battle Towers Apk Merupakan sebuah permainan yang bergenre peperangan dan kalian akan berperang dan juga melawan perang untuk kelangsungan hidup dan keinginan untuk mengatasi musuh musuh yang ada. namun permainan ini menyarankan untuk perdamaian antar sesama ya hampir sama dengan permainan dota itu .  selain itu pada Mod apk Battle towers ini memiliki fitur yang sangat keren yang membuat game ini lebih keren dan bagus untuk kita mainkan.


Descriptions :

a fragile global faces the everlasting struggle between  wonderful countries: Order and Chaos. each day is a war between the warfare for survival and desire to overcome.  nations as soon as lived facet by means of side in concord, however Peace is not an choice.

Order is pure and noble in its intentions, but regularly immoral in its movements. Chaos is wild and unruly, but its subjects are happy to stay and die by means of the spear. every nation has it’s own specific units, homes and spells.

The subtle stability and timing of your moves is important for fulfillment. overcome the land out of your enemy with the aid of preventing extra than 40 wonderful battles, every with particular environments, unique missions and adjustable issue. The destiny of the world lies for your hands!


capabilities


  • sensitive balance between offence and defence;
  • Upgradable warriors and buildings;
  • Neat 3D visuals;
  • simple controls;
  • similarly fun on smartphones and pill devices.

Screenshot :

Battle Towers Apk v2.9.9 Mod

Battle Towers Apk v2.9.9 Mod

Battle Towers Apk v2.9.9 Mod

Game Info :

Game Name : Battle Towers

Game Category : Strategy Games
Last Updated On : March 24, 2016
Game Size : 38 MB
Version of The Game: 2.9.9
Developer Firm : Game Insight
File Format : Apk
Requires Android: 2.3 and up
Total Installs: 5,000,000 +
Google Play Rating : 4.2 / 5

Link Download :




0 Response to "Battle Towers Apk v2.9.9 Mod Gratis Download "

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel